Comfort-Flight.pl ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY:
- Kurier: DPD, DHL, FedEx, UPS, InPost
- Poczta Polska – kurier
- Odbiór w placówkach Poczty Polskiej, punktach RUCH, na stacjach Orlen oraz w sklepach Żabka i Freshmarket (zobacz listę punktów odbioru >>)
- Odbiór w Paczkomatach InPost (znajdź najbliższy paczkomat >>)
JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
Poniżej informacjo o standardowych kosztach wysyłki poza okresem promocji.
- KURIER
koszt 16 zł - POCZTA POLSKA – KURIER
koszt 12 zł - ODBIÓR W PLACÓWKACH POCZTY POLSKIEJ, PUNKTACH RUCH, NA STACJACH ORLEN ORAZ W SKLEPACH ŻABKA I FRESHMARKET
koszt 9 zł - ODBIÓR W Paczkomacie inpost
koszt 11 zł - ODBIÓR W PUNKCIE PICKUP DPD
koszt 12 zł - WYSYŁKA DO UNI EUROPEJSKIEJ
koszt wyliczony indywidualnie – prosimy o kontakt. Koszt zależy od kraju docelowego oraz firmy kurierskiej
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?
- Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
- Odbioru w paczkomatach InPost można dokonać przez 24 h na dobę
CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
- W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
- Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać
numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 – 18:00)